مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 19:152021-06-28اقتصادي

تاکید بر جدی گرفتن مشکل آب شرب در شهرستان نور


فرماندار شهرستان نور با تاکید بر جدی گرفتن مشکل آب شرب، گفت: میزان ساخت و سازها با زیر ساخت ها هماهنگی ندارد و این امر سبب کمبود آب شرب شده است اما با مدیریت می توان با همین میزان آب پاسخگوی شهروندان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، آن را حذف کرد.

فرماندار شهرستان نور به سلامت انتخابات اشاره و تصریح کرد: در هیچ صندوق اخذ رای چالشی که مشکل ایجاد کند، نداشتیم زیرا از ابتدا هم هشدار دادیم در صورت مشاهده تخلف و خرید و فروش رای برخورد جدی می شود، موردی هم دستگیری نداشتیم.

 این مسؤول درصد مشارکت شهرستان نور جلوه ویژه دانست و گفت: در حالی که میانگین مشارکت استان 60 درصد بود، میزان مشارکت نوری ها  89 درصد بوده است، این مشارکت را می توان از چند جهت بررسی کرد، نخست فرهیخته بودن شهروندان نوری است و بعد از آن حلاوت خدمات نظام در این شهرستان است که انگیزه را افزایش داد.

شادمان تکمیل پروژه های نیمه تمام و بعضا راکد شهرستان و افتتاح و بهره برداری از آنان و همچنین پروژه های در حال اجرا که با کمترین اعتبارات و خلاقیت مدیریتی و نیروی انسانی انجام شد را سبب افزایش امید و حضور مردم پای صندوق های رای عنوان کرد.

   وی با اشاره به اقدامات عمرانی انجام شده در سال های اخیر از جمله آسفالت ده ها کیلومتر از راه های اصلی و کوهستانی، رینگ برق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر جدی گرفتن مشکل آب شرب در شهرستان نور

تاکید بر جدی گرفتن مشکل آب شرب در شهرستان نور