مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 14:152021-06-28سياسي

خدمت صادقانه به مردم ویژگی شخصیتی شهید انصاری بود


معاون استاندار گیلان، خدمت صادقانه به مردم را یکی از ویژگی های شخصیتی شهید انصاری دانست و تصریح کرد: همه مسئولان نظام باید شهید انصاری را الگوی خود قرار داده و خدمت صادقانه به مردم را متبلور سازند.

- ایسنا/گیلان معاون استاندار گیلان، خدمت صادقانه به مردم را یکی از ویژگی های شخصیتی شهید انصاری دانست و تصریح کرد: همه مسئولان نظام باید شهید انصاری را الگوی خود قرار داده و خدمت صادقانه به مردم را متبلور سازند.

محمود قاسم نژاد در جلسه هماهنگی برنامه های نکوداشت یاد و خاطره شهیدان انصاری و نورانی و شهدای کارمند استان گیلان، با تاکید بر لزوم برگزاری برنامه های در شان جایگاه و منزلت شهدا، اظهار کرد: به واسطه شرایط بهداشتی جامعه مراسم نکوداشت شهیدان علی انصاری، استاندار گیلان و علیرضا نورانی، معاون وی و 257 شهید کارمند استان به صورت تلویزیونی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بزرگداشت شهدایی همچون شهید انصاری باید ویژه باشد، تصریح کرد: شهید انصاری نه تنها در عرصه کار و خدمت، بلکه در عرصه دانش و علم نیز رتبه های بالا را کسب کرده بود و به نظام اسلامی اعتقاد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، خدمت صادقانه به مردم را یکی از ویژگی های شخصیتی شهید انصاری دانست و تصریح کرد: همه مسئولان نظام باید شهید انصاری ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت صادقانه به مردم ویژگی شخصیتی شهید انصاری بود

خدمت صادقانه به مردم ویژگی شخصیتی شهید انصاری بود