مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 12:152021-06-28ورزشي

نتایج مطلوب بسکتبالیست های زنجانی در لیگ دسته 2 کشور


سرمربی تیم خانه بسکتبال زنجان گفت: نتایج بسکتبالیست های زنجانی در لیگ دسته 2 کشور مطلوب بوده است و در صورت تکرار نتایج به لیگ دسته یک صعود خواهیم کرد.

- وحید داغدار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مرحله مقدماتی (دور رفت) مسابقات لیگ دسته 2 بسکتبال مردان ایران خردادماه در دو گروه و با حضور 12 تیم برگزار شد.

سرمربی تیم خانه بسکتبال زنجان با اشاره به اینکه دور رفت مسابقات با کسب هشت امتیاز از سوی تیم خانه بسکتبال زنجان به پایان رسید، اضافه کرد: این امتیاز با سه برد و دو شکست برای تیم زنجان حاصل شد.

وی با اشاره به اینکه دور برگشت مسابقات هم به میزبانی تاکستان برگزار می شود، اضافه کرد: در دور برگشت نیز تیم های خانه بستکبال شیراز، اندیشه شهرکرد، غفاری تاکستان، شهر بابک کرمان، ذوب آهن اصفهان و خانه بسکتبال زنجان حضور خواهند داشت.

داغدار با اشاره به اینکه دور برگشت مسابقات از 13 تیرماه آغاز خواهد شد، گفت:  در صورتی که زنجان موفق به شکست تیم های تاکستان و شهر بابک شود به دور بعد صعود خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان تیم خانه بسکتبال زنجان از بازیکنان زیر 19 سال تشکیل شده است و میانگین سنی آنها 18 سال است، گفت: خوشبختانه به علت درخشش بازیکنان دو نفر به تیم ملی جوانان دعوت شده ‎اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج مطلوب بسکتبالیست های زنجانی در لیگ دسته 2 کشور

نتایج مطلوب بسکتبالیست های زنجانی در لیگ دسته 2 کشور