مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 11:352021-06-28اجتماعي

خلاقیت یک شرکت دانش بنیان برای بهبود وضعیت کودکان اوتیسم


یک شرکت دانش بنیان با ساخت بازی های دیجیتالی توانسته کمک شایانی به کودکان اوتیسم کرده و اکنون در فکر جهانی کردن این ایده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رسیدن به اقتصاد دانش بنیان و توجه ویژه به این شرکت ها چند سالی است که مورد بحث قرار گرفته است.

عملکرد شرکت های دانش بنیان با توجه به ماهیت آنها و در بخش تولید محتوای مجازی تحت وب از سال 1382 با موسسه آموزش مجازی دانشگاه آغاز کرد.

پس از مدتی این مجموعه فعالیت های خود را در چهار بخش زیر متمرکز نمود: الف: تولید محتواهای آموزشی تحت وب و تحت موبایل(E-Learning & M-Learning) ب: تولید انیمیشن های دوبعدی و سه بعدی ج: ساخت بازی و شبیه سازهای رایانه ای و تلویزیونی د: نرم افزار های windows application  , web applicationو Mobile application رییس هیئت مدیره شرکت داده نگار داتیس پارس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شیراز اظهار داشت: آخرین دستاورد ما ساخت نرم افزار واکسیناسیون کرونا جهت واکسیناسیون سراسری استان فارس با همکاری بخش فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز بوده است.

مرتضی ستار ادامه داد: فعالیت در حوزه بازی درمانی یا همان  digital game therapy که آخرین محصول شرکت مجموع بازی های قهرمان کوچولو می باشد که با حمایت هاب همراه اول جهت آموزش مهارت های خودیاری به کودکان زیر 6 سال علی الخصوص کودکان اتیسم پیاده سازی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاقیت یک شرکت دانش بنیان برای بهبود وضعیت کودکان اوتیسم

خلاقیت یک شرکت دانش بنیان برای بهبود وضعیت کودکان اوتیسم