مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 08:452021-06-28سياسي

استعفا آسان ترین راه نجات برای عباس است


فاجعه بزرگی که فلسطینی ها این روزها با آن مواجه هستند، نتیجه ترور نزار بنات، فعال فلسطینی یا وجود یک دولت ناموفق یا معامله واکسن های منقضی شده کرونا نیست، - فاجعه بزرگی که فلسطینی ها این روزها با آن مواجه هستند، نتیجه ترور نزار بنات، فعال فلسطینی یا وجود یک دولت ناموفق یا معامله واکسن های منقضی شده کرونا نیست، بلکه مشکل وجود یک رویکرد سیاسی و امنیتی است که علیه اصول ملت فلسطین عمل کرده، بقای رژیم اشغالگر را تقویت می کند و مانع از مقاومت می شود.

امروز به جای تشکیلات خودگردان گروه های مقاومت نماینده ملت فلسطین هستند و این نمایندگی را از طریق مشروعیت موشکی خود به دست آورده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالباری عطوان، نویسنده و تحلیلگر مشهور جهان عرب و سردبیر روزنامه رأی الیوم با انتشار یادداشتی درباره رخدادهای اخیر فلسطین و شهادت نزار بنات، فعال فلسطینی به دست تشکیلات خودگردان نوشت: شبکه های اجتماعی این روزها مملو از فایل های انتقادی علیه تشکیلات خودگردان فلسطین است و این تشکل را به همکاری با رژیم اشغالگر اسراییل متهم می کنند.

این موج حملات علیه تشکیلات خودگردان با تشدید درگیری بین هزاران تظاهرکننده در تعدادی از شهرهای فلسطین از زمان ترور نزار بنات همراه شده است و معترضان فلسطینی خواستار برکناری محمود عباس از ریاست این ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفا آسان ترین راه نجات برای عباس است

استعفا آسان ترین راه نجات برای عباس است