مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 07:152021-06-28سياسي

در انتخابات گزارشی از تخلف احزاب نداشتیم


دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب با بیان اینکه توقع داریم نقش آفرینی و اثرآفرینی احزاب و گروه های سیاسی را بیشتر مشاهده کنیم، گفت: در انتخابات اخیر گزارشی از تخلف احزاب نداشتیم.

- دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب با بیان اینکه توقع داریم نقش آفرینی و اثرآفرینی احزاب و گروه های سیاسی را بیشتر مشاهده کنیم، گفت: در انتخابات اخیر گزارشی از تخلف احزاب نداشتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمزه امرایی در نشست خبری امروز خود با اشاره به برگزاری چهارمین جلسه کمیسیون ماده 10 قانون فعالیت احزاب و گروه های سیاسی در سال جاری، اظهار کرد: در این جلسه درباره نقش آفرینی احزاب و جبهه های سیاسی بحث شد.

وی افزود : در جلسه کمیسیون بر حقوق قانونی و مسئولیت های حزبی تاکید شد و راهکارهایی هم در این راستا مورد بررسی قرار گرفت از جمله استفاده از ظرفیت های رسانه ، خانه احزاب و افزایش تعامل و همفکری با احزاب و ارتقای فضای احساس مسئولیت احزاب ملی و استانی.

طبق قانون احزاب، ما توقع داریم نقش آفرینی و اثرآفرینی احزاب و گروه های سیاسی را بیشتر مشاهده کنیم.

دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب ادامه داد: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازارائه شده برخی از احزاب و گروه های سیاسی با وجود برگزاری کنگره سالیانه، مدارک و مستندات خودشان را به دبیرخانه ارائه ندادند، بنابراین ما تاکید داریم احزاب در مدت قانونی یع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در انتخابات گزارشی از تخلف احزاب نداشتیم

در انتخابات گزارشی از تخلف احزاب نداشتیم