مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 06:102021-06-28پزشكي

هدایت محققان به پژوهش های علوم شناختی با ارائه گرنت های حمایتی


در نشست مشترک میان معاونان تحقیقات و فناوری و آموزشی وزارت بهداشت و ستاد علوم و فناوری های شناختی بر لزوم ارائه گرنت ها و برنامه های حمایتی در زمینه علوم شناختی تاکید شد.

- ، در نشست مشترک میان معاونت تحقیقات و فناوری و معاونت آموزشی وزارت بهداشت و ستاد علوم و فناوری های شناختی بر لزوم ارائه گرنت ها و برنامه های حمایتی جهت جذب دانشجویان و محققان برای توسعه تحقیقات در زمینه علوم شناختی تاکید شد.

دکتر فرید نجفی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، با تاکید بر اینکه باید در جهت توسعه تحقیقات در حوزه های نو که منجر به ارائه خدمات شناختی و بالینی شود همکاری کنیم، گفت: حوزه های سالمندی، درمان، پیشگیری و غیره همه زمینه های مناسبی برای همکاری هستند باید ضمن ایجاد مشوق و حمایت های همه جانبه، زیرساخت های آزمایشگاهی را در اختیار این تحقیقات قرار دهیم.

وی افزود: ترجمان این تحقیقات باید به خدمات تبدیل شود و در مراکز درمانی و خانه های بهداشت ارائه شود تا مردم از آن بهره مند شوند.

نجفی بر لزوم شکل گیری زبان مشترک میان دو وزارتخانه بهداشت و علوم اشاره کرد و گفت: وزارت علوم با بسیاری از رشته های ما در وزارت بهداشت آشنایی ندارد و همینطور برعکس.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدایت محققان به پژوهش های علوم شناختی با ارائه گرنت های حمایتی

هدایت محققان به پژوهش های علوم شناختی با ارائه گرنت های حمایتی