مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 05:152021-06-28سياسي

شورای منتخب در عرصه مدیریت شهری انتظارات مردم را برآورده کند


شورای جدید باید به حضور پرامید مردم در انتخابات جواب مثبت داده و انتظارات مردم را در عرصه مدیریت شهری برآورده کنند.

- ، فرهاد شیبک صبح دوشنبه در نخستین دیدار خود با منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر با تقدیر مجدد از حضور گسترده مردم در انتخابات 28 خرداد در اشتهارد اظهار کرد: شورای جدید باید به این حضور پرامید جواب مثبت داده و انتظارات مردم را در عرصه مدیریت شهری برآورده کنند.

وی بیان کرد: از سال ها و ماه ها قبل از انتخابات، تبلیغات گسترده ای از سوی دشمنان شروع شده بود که با حضور گسترده مردم که پیروز واقعی این انتخابات هستند چیزی برای اینکه دشمن به آن دست یابد باقی نماند.

فرماندار اشتهارد تصریح کرد: آن چیزی که دشمن نمی خواهد یا نخواسته بفهمد، پیوند محکم مردم با انقلاب اسلامی است که در هر صحنه ای نیاز بوده مردم با حضور خود این استحکام وحدت با نظام را به خوبی نمایان کرده اند.

وی شورای شهر را مایه عزت و اقتدار در عرصه مدیریت شهری عنوان و خاطرنشان کرد: امیدواریم ترکیب منتخبین مردم اشتهارد که ترکیبی از تجربه، تخصص و تنوع سلیقه است در پایان دوره فعالیت خود به عنوان شورای وحدت یاد شود.

شیبک متذکر شد: فرمانداری اشتهارد این آمادگی را دارد، با نگاه تعامل و همراهی همان طور که با شورای فعلی نهایت همکاری را داشته با منتخبین دوره ششم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای منتخب در عرصه مدیریت شهری انتظارات مردم را برآورده کند

شورای منتخب در عرصه مدیریت شهری انتظارات مردم را برآورده کند