مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 05:152021-06-28سياسي

بازگشت ده ها میلیارد ریال به خزانه طی سال گذشته در کرمان


رییس سازمان بازرسی استان کرمان گفت: طی سال گذشته بر مبنای اقدامات حفاظتی و نظارتی قانونی این سازمان، ده ها میلیارد ریال وجه به حساب خزانه برگشت شده است.

- به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، احمد آبیار ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه و سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران ایشان افزود: طی سال گذشته در مجموع 260 مورد بازرسی در سطح استان کرمان انجام شده که بر این اساس 294 متخلف اداری، 37 متخلف انضباطی و 140 متهم به اتهام جرایم کیفری به مراجع ذیصلاح معرفی شده اند.

وی به ارائه 80 گزارش هشداری و 278 گزارش اثربخش طی سال گذشته نیز اشاره کرد و ادامه داد: مبالغ مناقصه ها و مزایده های لغو یا ابطال شده در سال گذشته نیز 467 میلیارد و 244 میلیون و 188 هزار و 100 ریال بوده است.

بازرس کل استان کرمان در ادامه مبارزه با زمین خواری را یکی از وظایف سازمان بازرسی برشمرد و گفت: در این راستا در استان کرمان پرونده های متعددی تشکیل شده است که در نهایت بر مبنای اقدامات و پیگیری سازمان بازرسی کل استان کرمان طی سال گذشته 569 هزار و 249 مترمربع اراضی شهری و 187.

5 هکتار اراضی زراعی، مرتع و جنگل اعاده شده است.

آبیار با اشاره به این مطلب که در سال گذشته اقدامات بی نظیری برای مبارزه با این پدیده در استان کرمان انجام شده است، تاکید کرد: با کارکنان اداراتی که با تبانی در موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت ده ها میلیارد ریال به خزانه طی سال گذشته در کرمان

بازگشت ده ها میلیارد ریال به خزانه طی سال گذشته در کرمان