مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 05:152021-06-28اقتصادي

فرش قرمز بازار کار زیر پای مهارت محوران است


فرش قرمز تنها زیر پای کسانی خواهد بود که به شکل هدفمند کار کنند و به مهارت و تخصص و خلاقیت اهتمام ورزند.

- ایسنا/قم مخترع قمی گفت: فرش قرمز تنها زیر پای کسانی خواهد بود که به شکل هدفمند کار کنند و به مهارت و تخصص و خلاقیت اهتمام ورزند.

حمیده یامولا، مخترع قمی، در گفت وگو با ایسنا در رابطه با تجربیات خود به عنوان یک مخترع بیان کرد: لیسانس خود را در رشته شیمی محض گرفتم و در فوق لیسانس به مباحث کوانتومی و طراحی دارو روی آوردم؛ داروهایی که توان کاهش آسیب های شیمی درمانی را اختراع کردم که در دو کنگره خارج از کشور نیز ارائه شد.

وی بابیان اینکه در زمان تحصیل در پارک علم و فناوری استان نیز حضور داشتم، افزود: به کارهای تحقیقاتی مولد علاقه خاصی داشتم و از آنجا که بسیاری از تأسیسات مخابراتی، الکترونیکی و حتی نظامی از مس تولید می شود یک شرکت فناور را تأسیس کردیم که کار آن تولید مس 99/99 درصد از قراضه کوره و دوده ها است.

یامولا ادامه داد: با توجه به اینکه کسب مهارت در رشته من بسیار مهم است همواره به دانشجویان و همکاران توصیه می کنم به شکلی تحصیل کنید که هم زمان با تحصیل مهارت های مرتبط به شغل خود را نیز کسب کنید؛ به عنوان مثال دانشجویانی به پارک های فناوری یا شرکت ها می آیند که علی رغم تحصیل در یک دانشگاه معتبر، توان تشخیص محلول های ساده را ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرش قرمز بازار کار زیر پای مهارت محوران است

فرش قرمز بازار کار زیر پای مهارت محوران است