مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 02:302021-06-27اقتصادي

خرید حمایتی سیب زمینی در گلستان/قیمت کیلویی 1700 تومان تعیین شد


مدیر تعاون روستایی گلستان از خرید حمایتی سیب زمینی در استان خبرداد و گفت: براساس این ابلاغیه، تعاون روستایی سیب زمینی تولیدی گلستان را هر کیلوگرم هزار و 700 تومان خریداری می کند.

- ، نورمحمد کوچکی شامگاه یکشنبه در گفتگوی خبری اظهارکرد: سیب زمینی تولیدی کشاورزان استان با هدف جلوگیری از کاهش قیمت به واسطه افزایش عرضه مستقیم در بازار و کوتاه کردن دست واسطه ها از آنها خریداری می شود.

مدیر تعاون روستایی گلستان با اشاره به اینکه قیمت خرید حمایتی اعلام شده است، گفت: بر اساس این ابلاغیه، تعاون روستایی سیب زمینی تولیدی استان را هر کیلوگرم هزار و 700 تومان خریداری می کند.

کوچکی افزود: کشاورزان می توانند به مراکز خدمات جهاد کشاورزی مراجعه کرده و نسبت به دریافت معرفی نامه اقدام و سپس برای تحویل محصول به تعاونی روستایی شهرستان خود مراجعه کنند.

وی همچنین از رایزنی برای فروش این محصول به کارخانه های فرآوری هم خبرداد.

مدیر تعاون روستایی گلستان تصریح کرد: گلستان از قطب های مهم کشت سیب زمینی کشور به شمار می رود که هر ساله حدوداً بین پنج تا 6 هزار هکتار از زمین های این استان در بهار و پاییز به زیرکشت این محصول می رود.

گفتنی است سیب زمینی کاران گرگانی روز یکشنبه در اعتراض به قیمت پایین خرید توافقی سیب زمینی در میدان بار گرگان تجمع کرده بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید حمایتی سیب زمینی در گلستان/قیمت کیلویی 1700 تومان تعیین شد

خرید حمایتی سیب زمینی در گلستان/قیمت کیلویی 1700 تومان تعیین شد