مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 18:002021-06-27اجتماعي

هیچ برنامه ای برای جیره بندی آب در گیلان نداریم/ تنش آبی در 313 روستا


مدیر عامل آب و فاضلاب گیلان با اشاره به اینکه هیچ برنامه ای برای جیره بندی آب در استان نداریم، گفت: در حال حاضر 313 روستای با تنش آبی مواجه هستند.

- ، سید محسن حسینی شامگاه یکشنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به وجود تنش آبی در برخی مناطق استان گیلان، اظهار کرد: منابع تأمین آب در استان گیلان محلی است.

وی با بیان اینکه در روستاها منابع مختلفی برای تأمین آب وجود داشته که هر کدام شرایط خاص خود را دارند، افزود: در شهرها به صورت عمده از تصفیه خانه و چاه های متعدد موجود برای تأمین آب استفاده می شود.

مدیر عامل آب و فاضلاب گیلان در ادامه با اشاره به اینکه تأثیرات ناشی از کاهش بارندگی و افت سطح آب زیر زمینی به دلیل تعدد چاه ها در سطح شهرها کمتر است، گفت: عمده مشکلات در بخش روستایی استان گیلان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 313 روستایی استان گیلان با کاهش آبدهی چشمه ها رو به رو هستند، اضافه کرد: تاکنون هیچ برنامه ای مدون و تعیین شده برای جیره بندی آب در سطح استان پیش بینی نشده است.

حسینی با اشاره به اینکه با توجه به اینکه در روستاها تک منبع هستیم در صورت بروز مشکل برای این منبع اعم از چاه یا چشمه تا زمان رفع مشکل مجبور به جیره بندی آب خواهیم بود، ادامه داد: در صورت بروز چنین مشکلی تلاش می شود تا در زمان قطعی، با تانکر آب مورد نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ برنامه ای برای جیره بندی آب در گیلان نداریم/ تنش آبی در 313 روستا

هیچ برنامه ای برای جیره بندی آب در گیلان نداریم/ تنش آبی در 313 روستا