مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 16:402021-06-27اقتصادي

پشت میز نشینی سبب دلسردی تولیدکنندگان و سرمایه گذاران می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: پشت میز نشینی سبب دلسردی تولیدکنندگان و سرمایه گذاران می شود.

- ، حشمت الله عسگری عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از 3 طرح بزرگ تولیدی در شهرستان قرچک گفت: تلاش بی وقفه و کار جهادی مدیران منجر به تحقق رشد تولید و رفع موانع آن می گردد و ضرورت حضور همه جانبه همه دستگاه های متولی و اتکا به دانش داخلی در این راستا انکار ناپذیر است.

معاون اقتصادی استاندار تهران از دستگاه های اجرایی و بانک های عامل خواست تولید کنندگان را درگیر مسائل پرپیچ و خم اداری نکنند و پشتیبانی خود را با حذف بوروکراسی اداری به بالاترین حد ممکن نشان دهند.

عسگری حضور میدانی و بازدید از واحدهای تولیدی توسط مدیران دستگاه های اجرایی را مزیت مهم در بررسی مشکلات آنها و رفع موانع تولید و سرمایه گذاری دانست و افزود: پشت میز نشینی مدیران نه تنها دردی از تولید را دوا نخواهد کرد بلکه باعث دلسردی تولیدکنندگان و سرمایه گذاران نیز خواهد شد.

معاون استاندار تهران در ادامه با اشاره به برگزاری منظم جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و جلسات اقدام اقتصادی و مقابله با تحریم ها و حضور فعالان مدیران دستگاه های اجرایی و بانک های عامل را در جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و راه اندازی واحدهای راکد بسیار اثر گذار دانست و گفت این جدیت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت میز نشینی سبب دلسردی تولیدکنندگان و سرمایه گذاران می شود

پشت میز نشینی سبب دلسردی تولیدکنندگان و سرمایه گذاران می شود