مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 16:252021-06-27سياسي

امام جمعه مهریز: مهمترین انتظار مردم از قوه قضاییه عدالت اجتماعی است


به مناسبت هفته قوه قضاییه امام جمعه مهریز با رییس دادگستری،دادستان عمومی و انقلاب مهریز و جمعی از پرسنل شورای حل اختلاف این شهرستان دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی ظهر امروز در جریان دیدار با شورای قضایی شهرستان مهریز، با اشاره به ویژگی های شخصیت شهید بهشتی اظهار کرد: شهید بهشتی دارای چهار ویژگی شخصیتی بارز نظم، امیدواری، ابتکاری و نوآوری و اخلاق خوب بود و با این مهم به مظهر نظم و انضباط، تقویت روحیه و اراده، مظهر ابتکار و نوآوری، اخلاق نیکو و سعه صدر بود.

  وی با بیان اینکه مهمترین انتظار مردم از قوه قضاییه برقراری امنیت و عدالت در جامعه است افزود: صیانت از کرامت انسانی، تلاش در در برقراری عدالت، تحقق حقوق شهروندی و دفاع از حقوق مظلومان از مهمترین وظایف قوه قضاییه است.

  امام جمعه شهرستان مهریز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه داد: حقیقتاً دستگاه قضایی باید ملجأ و مأمن مردم به حساب آید.

اگر به کسی ظلم شد، بداند که با مراجعه به دستگاه قضا قطعاً آن ظلم برطرف خواهد شد.

  حجت الاسلام محی الدینی با اشاره به ریشه کنی مفاسد اقتصادی افزود: مفاسد اقتصادی، مفاسد فرهنگی را هم با خود می آورد، مفاسد اخلاقی نیز به دنبال خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه مهریز: مهمترین انتظار مردم از قوه قضاییه عدالت اجتماعی است

امام جمعه مهریز: مهمترین انتظار مردم از قوه قضاییه عدالت اجتماعی است