مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 09:452021-06-27سياسي

مجلس به دنبال تقویت ابزار نظارتی


نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دو فوریت طرحی موافقت کردند که در صورت تصویب نهایی و اجرای آن ، دستگاه های اجرایی مکلف به پاسخگویی به تذکرات کتبی و شفاهی به شکل مکتوب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، جلسه علنی امروز مجلس با نطق محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی آغاز شد؛ او درگذشت 5 سرباز معلم و خبرنگاران ایسنا و ایرنا در سانحه رانندگی را تسلیت گفت و از دستگاه های مسئول خواست که با تدوین و اجرای آیین نامه های شفاف حمل و نقل، حفظ امنیت جانی افراد را وظیفه قطعی خود دانسته و در برابر حوادث و سوانح پاسخگو باشند.

همچنین قالیباف به دو کمیسیون عمران و قضایی مجلس شورای اسلامی ماموریت داد تا علل وقوع این دو سانحه را بررسی کرده و گزارش شفاف و دقیقی ارائه دهند.

سپس مجلس وارد ادامه بررسی جزییات طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی شد، طرحی مفصل و پر بحث که در چند جلسه گذشته تنها یک ماده آن تصویب شده بود؛ در این نشست، با پیشنهاد نصرالله پژمان فر نماینده مشهد ماده 2 این طرح حذف شد که در آن پیش بینی شده بود سازمان توسعه تجارت کشاورزی ایران ذیل وزارت جهاد کشاورزی تشکیل شود.

حذف این ماده و اشکالات و ابهامات پیرامون سایر مواد آن منجر به رای موافق نمایندگان جهت ارجاع این طرح به کمیسیون کشاورزی برای بررسی بیشتر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس به دنبال تقویت ابزار نظارتی

مجلس به دنبال تقویت ابزار نظارتی