مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 09:402021-06-27سياسي

تحلیل تحولات افغانستان/توصیه هایی برای کابینه کارآمد/باز هم ترامپ


پیگیری سوانح اتوبوسی اخیر/ تحولات افغانستان/ پیش بینی ها و پیشنهاداتی برای کابینه سیزدهم از موضوعات و اخبار پربازدید سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

- پیگیری سوانح اتوبوسی اخیر/ تحولات افغانستان/ پیش بینی ها و پیشنهاداتی برای کابینه سیزدهم از موضوعات و اخبار پربازدید سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، درگذشت تلخ سرباز معلم ها و خبرنگاران ایسنا و ایرنا را در سوانح جاده ای مورد اشارهمعاون اول قوه قضاییه هم با اشاره اینکه در ارتباط با این دو حادثه بلافاصله به دادستان دستور داده شد تا علت، بررسی و با عوامل حادثه برخورد لازم انجام شود، تاکید کرد که باید دولت تلاش کند این حوادث اتفاق نیافتد.

تحولات اخیر در افغانستان و پیش روی های نظامی طالبان در نقاط مختلف افغانستان تا حدی که منابع دولتی از سقوط روزانه چند شهرستان و کنترل مستمر طالبان بر آنها خبر می دهند از دیگر موضوعات خبرساز امروز بود.

در همین رابطه تحلیل فرزاد رمضانی بونش، مجلس بود که در صفحه خود نوشت: اتفاقات امروز افغانستان، نتیجه معامله آمریکا با طالبان است، تفاوت سیاست های پیچیده با مذاکرات ساده لوحانه در همین جاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل تحولات افغانستان/توصیه هایی برای کابینه کارآمد/باز هم ترامپ

تحلیل تحولات افغانستان/توصیه هایی برای کابینه کارآمد/باز هم ترامپ