مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 09:352021-06-27سياسي

رویکرد دریایی ایران جلوگیری از شکل گیری کانون های ناامنی است


فرمانده نیروی دریایی ارتش کشورمان با بیان اینکه حضور ناوگروه ایران در اقیانوس اطلس بزرگ ترین دریانوردی تاریخ ایران است، گفت: معتقدم مرکز ثقل سازه قدرت دریایی جهانی به نفع قدرت های منطقه ای در حال جابجا شدن است و این خیزش تمدنی اسلامی ایرانی است که به .

- فرمانده نیروی دریایی ارتش کشورمان با بیان اینکه حضور ناوگروه ایران در اقیانوس اطلس بزرگ ترین دریانوردی تاریخ ایران است، گفت: معتقدم مرکز ثقل سازه قدرت دریایی جهانی به نفع قدرت های منطقه ای در حال جابجا شدن است و این خیزش تمدنی اسلامی ایرانی است که به سمت دریا برداشته شده است و قطعاً فرصت های بسیار بزرگی را برای ایران ایجاد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر دریادار حسین خانزادی در گفتگو با سایت شورای راهبردی روابط خارجی، سابقه دریانوردی و حضور ایران در دریاها را دیرینه توصیف کرد و اظهار داشت: پیش از اینکه بسیاری از کشورها مانند آمریکا که امروز دریانوردی می کنند و به نوعی به عنوان قدرت دریایی مطرح می شوند، تأسیس شده باشند، ایران کشوری دریانورد بوده است.

زمانی که ما در اقیانوس ها دریانوردی می کردیم، این کشورها وجود خارجی نداشتند.

وی با بیان اینکه بر اساس اسناد موجود، ایرانی ها یک صد سال پیش از میلاد مسیح دریانورد بوده اند، یادآور شد: حفر کانال سوئز اولین بار به دست ایرانی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد دریایی ایران جلوگیری از شکل گیری کانون های ناامنی است

رویکرد دریایی ایران جلوگیری از شکل گیری کانون های ناامنی است