مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 08:002021-06-27سياسي

مبارزه با مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر در گرو استفاده از همه ظرفیت هاست


معاون سیاسی امنیتی فرماندار سقز گفت: باید از توانمندی و ظرفیت شهرستان سقز در جهت مبارزه با مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر استفاده کرد تا نگرامی مردم این شهر به ویژه خانواده ها با این معضل خانمانسوز کاسته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، ناصر خامی ظهر امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان سقز با تقدیر از حضور آگاهانه مردم در پای صندوق های اخذ رای، اظهار داشت: با توجه به تلاش دشمنان ایران اسلامی برای ممانعت از حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای، مردم دست رد به سینه دشمنان زدند و در سرنوشت خود دخیل شدند.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان سقز در ادامه با تبریک هفته قوه قضاییه و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای قوه قضاییه به ویژه شهید رجایی و باهنر و نکوداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با مواد مخدر گفت: امروز ایران سلامی پرچمدار مبارزه با مواد مخدر در جهان است و رتبه نخست در زمینه کشف مواد مخدر که بیشتر این مواد به صورت ترانزیتی از کشور ما رد می شود، را دارد.

وی اذعان داشت: نیاز است رسانه ها و دستگاه های فرهنگی در جهت آگاه کردن خانواده ها و جامعه در راستای معضلات مواد مخدر، دست اندرکاران مبارزه با مواد مخدر را کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر در گرو استفاده از همه ظرفیت هاست

مبارزه با مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر در گرو استفاده از همه ظرفیت هاست