مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 07:252021-06-27سياسي

تأیید صحت نتایج انتخابات شوراهای دماوند توسط هیئت اجرایی


این دوره انتخابات سالم داشتیم و با توجه به نظارت های انجام گرفته، تایید صلاحیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان دماوند توسط هیئت اجرایی صادر شد.

- مهدی حیدری فرماندار دماوند در گفت وگو با خبرنگار فارس در دماوند اظهار کرد: خوشبختانه این دوره از انتخابات در شهرستان دماوند در فضایی آرام برگزار شد که این امر بیانگر همراهی مردم و تلاش و پیگیری همه عوامل اجرایی و نظارت بود.

وی گفت: انتخابات 1400 همگام باسراسر کشور در شهرستان دماوند برگزار شد و کارنامه مشارکت در این شهرستان آبرومند و قابل دفاع بود.

ریئس هیئت اجرایی ششمین دوره انتخابات ادامه داد: ضمن تبریک این اتفاق بزرگ امیدواریم انتخاب های انجام گرفته، سرآغاز اتفاقات مثبت در کشور و به تبع آن شهرستان دماوند باشد.

بعد از برگزاری انتخابات، شاهد برخی حواشی و اعتراضات هستیم که بعضاً با مضمون احتمال خرید و فروش آرا مطرح شده است، در این باره حیدری بیان داشت: پیگیری این موضوع در دستور کار هیئت اجرایی انتخابات قرار گرفت که در بررسی های بعمل آمده مستندات قابل اعتنایی وجود نداشت و تخلفی که منتج به تغییر در سرنوشت انتخابات وجود داشته باشد، تشخیص داده نشد.

فرماندار دماوند در پایان گفت: اعضای هیئت اجرایی به اتفاق آرا نظر بر سلامت انتخابات اعلام کردند و صحت آن مورد تایید قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأیید صحت نتایج انتخابات شوراهای دماوند توسط هیئت اجرایی

تأیید صحت نتایج انتخابات شوراهای دماوند توسط هیئت اجرایی