مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 06:302021-06-27اقتصادي

5 عامل مؤثر در بازگشت بورس به مدار صعود


یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به عوامل تاثیرگذار در بازگشت شاخص بورس به مدار صعودی گفت: در صورت تداوم روند مثبت معاملات بازار و سبزپوشی شاخص بورس تا پایان هفته جاری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، معاملات بورس که از مدت ها قبل بر مدار نزولی قرار گرفته بود و زمینه نگرانی و تردید سهامداران برای حضور در این بازار را فراهم کرده بود، پس از مشخص شدن کاندیداهای ریاست جمهوری تا حدودی بهبود پیدا کرد و توانست روزهای امیدوارکننده ای را در این بازار ایجاد کند.

در روزهای پایانی خردادماه و با مشخص شدن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایران، معاملات بورس رنگ دیگری به خود گرفت و پر قدرت تر از نخستین روزهای خرداد ماه به روند صعودی ادامه داد.

اکنون با توجه به پایان خرداد ماه و ورود به نخستین ماه از فصل تابستان، سبزپوشی شاخص بورس تداوم دارد و این امر منجر به نگرانی سهامدارانی شده است که روزهای پرنوسانی را در بازار سال گذشته تجربه کردند.

5 عامل تاثیرگذار در صعودی شدن شاخص بورس در این پیوند، عرفان هودی کارشناس بازار سرمایه به عوامل تاثیرگذار در بازگشت رشد به معاملات بورس اشاره کرد و افزود: پایان برگزاری انتخابات و نتیجه آن بی تاثیر بر روند بازار و سبزپوشی شاخص بورس نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 عامل مؤثر در بازگشت بورس به مدار صعود

5 عامل مؤثر در بازگشت بورس به مدار صعود