مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 05:502021-06-27فرهنگي

فیلم اختتامیه «کن» معرفی شد/ «از آفریقا با عشق» در جشنواره فرانسوی


از آفریقا با عشق» ساخته نیکولاس بدوس به عنوان فیلم اختتامیه جشنواره کن 2021 معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از اسکرین دِیلی ، فیلم از آفریقا با عشق ساخته نیکولاس بدوس با بازی ژان دوژردن بازیگر برنده جایزه اسکار و پیر نینی به عنوان فیلم اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم کن 2021 معرفی شد.

فیلم جاسوسی فرانسوی ساخته نیکولاس بدوس با عنوان او اس اس 117: از آفریقا با عشق ، با بازی ژان دوژردن هنرپیشه دارنده اسکار، دفتر جشنواره فیلم کن 2021 را در 17 جولای در سالن گراند لومییر می بندد.

سومین قسمت از آفریقا با عشق  به نویسندگی فیلمنامه ژان فرانسوا هالن اولین نمایش جهانی خود را در کن در بخش نمایش نهایی به خواهد داشت.

بدوس نویسنده و کارگردان فرانسوی برنده جایزه سزار است که کمدی رمانتیک او با عنوان La Belle Epoque (اوقات خوب)، در سال 2019 در بخش غیر رقابتی کن اکران شد.

از آفریقا با عشق در ابتدا برای اکران در نیز بر عهده دارد، حالا این فیلم را در تاریخ 4 آگوست 2021 در سینماهای فرانسه اکران می کند.

اسپایک لی(رییس هیات داوران)، ملانی لوران، متی دیاپ، جسیکا هوسنر، مایلن فارمر، طاهر رحیم، کلبر مندوزا، سانگ کانگ هو و مگی جیلنهال اعضای هیات داوران جشنواره کن امسال را تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم اختتامیه «کن» معرفی شد/ «از آفریقا با عشق» در جشنواره فرانسوی

فیلم اختتامیه «کن» معرفی شد/ «از آفریقا با عشق» در جشنواره فرانسوی