مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 05:302021-06-27ورزشي

اسکواش ایران، صادرکننده یا واردکننده ی مربی


رییس فدراسیون اسکواش از توسعه و پیشرفت اسکواش کشورمان از جمله در بخش مربیگری خبر داد و گفت: در حالی تا 10 سال قبل واردات مربی داشتیم که اکنون نه تنها نیازمند واردات مربی به کشور نیستیم بلکه صادرکننده مربی به سایر کشورها نیز هستیم.

- ایسنا/یزد رییس فدراسیون اسکواش از توسعه و پیشرفت اسکواش کشورمان از جمله در بخش مربیگری خبر داد و گفت: در حالی تا 10 سال قبل واردات مربی داشتیم که اکنون نه تنها نیازمند واردات مربی به کشور نیستیم بلکه صادرکننده مربی به سایر کشورها نیز هستیم.

با این حال یکی از اعضای باسابقه تیم ملی اسکواش از لزوم استفاده از مربیان خارجی برای پرورش های استعدادهای جدید در این رشته می گوید.

مسعود سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش در گفت وگو با ایسنا با اشاره به زیرساخت های خوب مهیا شده برای ورزش اسکواش در کشور، اظهار کرد: تعداد 72 کورت اسکواش کشور در سال 1389 پس از گذشت حدود 12 سال فعالیت مستمر به 189 کورت افزایش یافته که بعضاً نیز بین المللی هستند و خوشبختانه اکنون زیرساخت های لازم برای این ورزش را در تمام استان های کشور داریم.

وی در مورد جایگاه اسکواش ایران در آسیا و جهان نیز گفت: اسکواش ایران تا قبل از کرونا در رده تیمی بزرگسالان مردان آسیا روی سکوی سوم آسیا قرار داشت، در بخش بانوان پنجمین تیم آسیا و در رنکینگ جوانان جهان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکواش ایران، صادرکننده یا واردکننده ی مربی

اسکواش ایران، صادرکننده یا واردکننده ی مربی