مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 04:502021-06-27سياسي

مسئولان، پاسخگوی واژگونی اتوبوس خبرنگاران باشند


یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان مربوط باید پاسخگوی حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران و سرباز معلم ها باشند و مجلس نیز مسئولان سازمان حمل و نقل، - ایسنا/اصفهان یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان مربوط باید پاسخگوی حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران و سرباز معلم ها باشند و مجلس نیز مسئولان سازمان حمل و نقل، راهداری و وزیر راه را به خانه ملت فرا خواهد خواند.

رحمت الله فیروزی در گفت وگو با ایسنا درباره حادثه واژگون شدن اتوبوس حامل خبرنگاران محیط زیست، اظهار کرد: عصر امروز کمیسیون عمران جلسه خواهد داشت و مسئولان مربوط به این حادثه توضیحات خود را به کمیسیون ارائه می دهند.

مردم مطمئن باشند که کمیسیون عمران از کنار چنین حوادثی که جان هم وطنان را می گیرد به سادگی نخواهد گذشت و اقدامات و بررسی های لازم را در این باره انجام خواهد داد.

وی افزود: جاده های کشور نیاز به ترمیم، آسفالت و بازسازی دارند و ناوگان حمل و نقل نیز باید نوسازی شود و دارای استانداردهای لازم باشد.

همچنین رانندگان خودروها باید صلاحیت فنی برای رانندگی داشته باشند و قبل از حرکت نیز باید بازرسان از خودروها بازدید کنند تا نقص فنی نداشته باشند و با جان مسافران بازی نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان، پاسخگوی واژگونی اتوبوس خبرنگاران باشند

مسئولان، پاسخگوی واژگونی اتوبوس خبرنگاران باشند