مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 04:052021-06-27سياسي

تشکر قالیباف از رهبر انقلاب برای تزریق واکسن ایرانی


رییس مجلس با قدردانی از رهبر انقلاب برای تزریق واکسن ایرانی تاکید کرد: سیره رهبر انقلاب در حمایت عملی از تولید داخلی منجر به افزایش روحیه خودباوری و انگیزه دانشمندان و نخبگان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خانه ملت، قالیباف در نشست علنی صبح امروز در نطق پیش از دستور خود ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت پنج تن از جوانان رشید سرباز معلم و دو تن از بانوان پر تلاش خبرنگار در سوانح جاده ای به ملت شریف ایران و بازماندگان آن عزیزان، گفت: دستگاه های مسئول باید با تدوین و اجرای آیین نامه های شفاف حمل و نقل، حفظ امنیت جانی افراد را وظیفه قطعی خود دانسته و در برابر حوادث و سوانح پاسخگو باشند.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت چهلمین سالروز شهادت شهید بهشتی (ره) و یاران ایشان در انفجار دلخراش حزب جمهوری اسلامی و سالروز ترور مقام معظم رهبری به دست منافقین کوردل در مسجد ابوذر تهران و نیز هفته قوه قضاییه، خاطرنشان کرد: شهید بهشتی به معنای واقعی کلمه سیّدالشهدای انقلاب اسلامی بود چرا که تمام ویژگی های یک فرد انقلابی، به تمام معنا در وجود ایشان نمایان بود.

قالیباف ادامه داد: مردم باوری و خداباوری راستین شهید بهشتی از ایشان مسلمانی انقلابی، دانشمندی برجسته و سیاستمداری مردم دار ساخته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر قالیباف از رهبر انقلاب برای تزریق واکسن ایرانی

تشکر قالیباف از رهبر انقلاب برای تزریق واکسن ایرانی