مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 03:452021-06-27اقتصادي

تبلیغ «تور واکسن کرونا» شدت گرفت


در حال حاضر روسیه چهار واکسن را برای اجرای برنامه واکسیناسیون در این کشور تایید کرده که رایج ترین آن، اسپوتینک وی است که در داخل روسیه تولید می شود.

- با اعلام آمادگی برخی کشورها برای تزریق رایگان واکسن کووید به گردشگران، آژانس های توریستی در ایران تبلیغ تور تزریق واکسن را آغاز کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سفر به خارج از ایران بیشتر از یک سال است که با همه گیری ویروس کرونا و بسته شدن مرزها، توقف صدور ویزا و گرانی ارز و بلیت پروازهای خارجی تا حد زیادی از دسترس خارج شده است.

از سوی دیگر، با وجود تصمیم برخی کشورها، از جمله اتحادیه اروپا برای بازگشایی تدریجی مرزها و اجازه ورود به گردشگران واکسینه شده، اما محدودیت سفر به خارج از کشور برای شهروندان ایرانی همچنان پابرجا است.

علاوه بر این که ایران هنوز در منطقه امن کرونا قرار نگرفته، اتحادیه اروپا و برخی کشورهای دیگر، درحال حاضر تنها گردشگرانی را می پذیرند که واکسن های مورد تایید آن ها را تزریق کرده باشند؛ واکسن های فایزر/بیونتک، مدرنا، آسترازنکا و جانسون اندجانسون که اغلب در ایران در دسترس نیستند.

با این وجود، آغاز واکسیناسیون عمومی و تزریق رایگان آن برای اتباع خارجی در برخی کشورها از جمله ارمنستان، سبب راه اندازی و تبلیغ تور واکسن در ایران شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ «تور واکسن کرونا» شدت گرفت

تبلیغ «تور واکسن کرونا» شدت گرفت