مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 03:152021-06-26پزشكي

اجرای طرح رایگان مایه کوبی تب مالت 45 هزار رأس دام در اسدآباد


سرپرست اداره دامپزشکی اسدآباد گفت: طرح رایگان و فراگیر واکسیناسیون 45 هزار رأس از جمعیت دامی شهرستان علیه بیماری بروسلوز (تب مالت ) در حال اجراست.

- ایسنا/همدان سرپرست اداره دامپزشکی اسدآباد گفت: طرح رایگان و فراگیر واکسیناسیون 45 هزار رأس از جمعیت دامی شهرستان علیه بیماری بروسلوز (تب مالت ) در حال اجراست.

دکتر احمد همدانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پیشگیری از بیماری تب مالت مستلزم همکاری دامداران در انجام واکسیناسیون بوده که درهمین رابطه از دامداران اسدآبادی درخواست داریم همکاری لازم را برای اجرای این طرح داشته باشند.

وی با اشاره به آغاز طرح فراگیر و رایگان واکسیناسیون جمعیت دامی اسدآباد علیه بیماری بروسلوز (تب مالت ) از هفته گذشته در قالب دو اکیپ بخش خصوصی و دولتی، افزود: اداره دامپزشکی برای کنترل و پیشگیری از بیماری تب مالت با هدف اقدامات بهداشتی و قرنطینه ای با اجرای طرح مایه کوبی علیه بیماری بروسلوز در حال اجرای واکسیناسیون گاو، گوساله ماده، بره و بزغاله های ماده در شهرستان است.

همدانی با پیش بینی به طول انجامیدن طرح فوق به مدت 45 روز کاری، خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح واکسیناسیون 45 هزار جمعیت دامی شهرستان پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح رایگان مایه کوبی تب مالت 45 هزار رأس دام در اسدآباد

اجرای طرح رایگان مایه کوبی تب مالت 45 هزار رأس دام در اسدآباد