مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 03:102021-06-26فرهنگي

سرزمین آواره ها، داستان خانه به دوش های آمریکایی


این اثر روایتی از زندگی زن آواره آمریکایی است که پس از بسته شدن معدن های گچ کنگلومرا و مرگ همسرش، اوضاعش عوض می شود و شیوهٔ زندگی اش هم شکل دیگری به خود می گیرد؛ - فیلم سینمایی سرزمین آوار ها / Nomadland به کارگردانی کلویی ژائو و برنده، روایتی از زندگی زن آواره آمریکایی است که پس از بسته شدن معدن های گچ کنگلومرا و مرگ همسرش، اوضاعش عوض می شود و شیوهٔ زندگی اش هم شکل دیگری به خود می گیرد؛ فیلمی قابل تامل که البته بهترین فیلم سال نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ جایزه اسکار بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش اول زن در مراسم اسکار 2021 به فیلمی رسید که شاید از کیفیت بالایی نسبت به رقبا برخوردار نبود؛ اما سوژه ای تاثیرگذار داشت.

کارگردان، نویسنده و تدوین گر فیلم سرزمین آوارگان / سرزمین خانه به دوش ها / Nomadland ، کلویی ژائو، با اقتباس از رمان غیر تخیلی ، نوشته جسیکا برودر، حال و هوایی جدید به داستان می دهد و رنگ تازه ای به مسیر روایت داستان می بخشد.

این داستان از دریچه دید فرن، فرانسس مک دومند، روایت می شود.

فرن در مسیر خود از حضور چندین شخصیت غیر واقعی، از جمله کاراکتری که توسط ارتشی سابق، دیوید استرثیرن، بازی شده و کاراکتری واقعی دیگر بهره می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرزمین آواره ها، داستان خانه به دوش های آمریکایی

سرزمین آواره ها، داستان خانه به دوش های آمریکایی