مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 20:002021-06-26سياسي

تایید صحت نتایج انتخابات شوراها از سوی هیئت اجرایی در دماوند


فرماندار دماوند از تایید صحت نتایج انتخابات شوراها از سوی هیئت اجرایی این شهرستان خبر داد.

- ، مهدی حیدری شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران از ️تایید صحت نتایج انتخابات شوراها در شهرستان دماوند از سوی هیئت اجرایی خبر داد و اظهار داشت: مستندات قابل اعتنایی برای تغییر نتایج وجود نداشت.

رییس هیئت اجرایی انتخابات دماوند گفت: خوشبختانه این دوره از انتخابات در شهرستان دماوند در فضایی آرام برگزار شد که این امر بیانگر همراهی مردم و تلاش و پیگیری همه عوامل اجرایی و نظارت بود.

وی در ادامه ضمن تبریک این اتفاق بزرگ افزود: امیدواریم انتخاب های صورت گرفته، سرآغاز اتفاقات مثبت در کشور و به تبع آن دماوند باشد، انتخابات 1400 همگام با سراسر کشور در شهرستان دماوند برگزار شد و کارنامه مشارکت در این شهرستان آبرومند و قابل دفاع بود.

فرماندار دماوند بیان داشت: بعد از برگزاری انتخابات، شاهد برخی حواشی و اعتراضات هستیم که بعضاً با مضمون احتمال خرید و فروش آرا مطرح شد که در این خصوص پیگیری این موضوع در دستور کار هیئت اجرایی قرار گرفت که در بررسی های به عمل آمده مستندات قابل اعتنایی وجود نداشت و تخلفی که منتج به تغییر در سرنوشت انتخابات وجود داشته باشد، تشخیص داده نشده و اعضای هیئت اجرایی به اتفاق آرا نظر بر سلامت انتخابات اعلام کردند و صحت آن مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید صحت نتایج انتخابات شوراها از سوی هیئت اجرایی در دماوند

تایید صحت نتایج انتخابات شوراها از سوی هیئت اجرایی در دماوند