مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 17:002021-06-26ورزشي

اجازه گسترش حاشیه شهر مشهد را نمی دهیم/تهیه 90 درصد طرح تفصیلی مشهد


استاندار خراسان رضوی با تاکید براینکه اجازه گسترش حاشیه شهر مشهد را به هیچ عنوان نخواهیم داد، بیان کرد: در شورای تامین مصوب کرده ایم که هر دستگاه و مدیری در این زمینه کوتاهی کند، - ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی با تاکید براینکه اجازه گسترش حاشیه شهر مشهد را به هیچ عنوان نخواهیم داد، بیان کرد: در شورای تامین مصوب کرده ایم که هر دستگاه و مدیری در این زمینه کوتاهی کند، به شدت با آن برخورد می کنیم.

محمدصادق معتمدیان در جلسه جمع بندی سفر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به مشهد که در دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که طی چند ماه گذشته در آن ورود پیدا کرده و متمرکز شده ایم، حاشیه شهر مشهد است.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه جمعیت حاشیه نشین مشهد یک میلیون و 250 هزار نفر است، افزود: سرانه حاشیه شهر مشهد در حوزه آموزشی حدود 2 متر و در فضای سبز، ورزشی و درمانی هم پایین است.

وی بیان کرد: با همکاری مجلس شورای اسلامی در روزهای پایانی سال گذشته یک ردیف مستقل برای حاشیه شهر مشهد اختصاص یافت که رقم آن 50 میلیارد تومان است و امیدواریم تقویت شود.

معتمدیان با اشاره به اینکه شهر مشهد طی سالیان اخیر طرح تفصیلی نداشته است، افزود: با پیگیری های صورت گرفته تا 90 درصد طرح تفصیلی شهر مشهد را تهیه کرده ایم و طی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه گسترش حاشیه شهر مشهد را نمی دهیم/تهیه 90 درصد طرح تفصیلی مشهد

اجازه گسترش حاشیه شهر مشهد را نمی دهیم/تهیه 90 درصد طرح تفصیلی مشهد