مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 14:002021-06-26بين الملل

سودان جنوبی به فکر ساختن سد روی رود نیل افتاده است/ امارات هم تبلیغ می کند


مسؤول سودان جنوبی اعلام کرد، کشورش برنامه دارد تا رویای احداث سد عظیم روی رود نیل را با هدف تامین برق و ممانعت از سیلاب های ویرانگر جامه عمل بپوشاند.

- مسؤول سودان جنوبی اعلام کرد، کشورش برنامه دارد تا رویای احداث سد عظیم روی رود نیل را با هدف تامین برق و ممانعت از سیلاب های ویرانگر جامه عمل بپوشاند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت شبکه روسیا الیوم گزارش داد، دینگ داو دینگ معاون وزیر خارجه سودان جنوبی در گفت وگو با روزنامه انگلیسی زبان امارات متحده عربی نشنال (The National) گفت، کشورش پول و انگیزه لازم برای آغاز صنعتی شدن کشور بعد از پایان جنگ داخلی را دارد.

این وزیر در این گفت وگو که در جوبا، پایتخت سودان جنوبی در آستانه دهمین سالگرد تاسیس کشور سودان جنوبی انجام گرفت، تاکید کرد: کشور ما از سیلاب ها، کمبود برق، کمی آب و ضعف زیرساخت ها در رنج است و پروژه مذکور بخشی از طرح دولت است و منابع مالی آن از طریق درآمدهای نفتی تامین خواهد شد.

او ادامه داد: به کشور ما امروز نگاه کنید اکثر سودان جنوبی را سیلاب ها در برمی گیرد و ولایت بالای نیل پر از آب شده است و فرصتی برای ما به عنوان کشور به منظور به فکر افتادن و برنامه ریزی دست نداده است و باید به نیازهای ساکنان و صنایع رو به رشد توجه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سودان جنوبی به فکر ساختن سد روی رود نیل افتاده است/ امارات هم تبلیغ می کند

سودان جنوبی به فکر ساختن سد روی رود نیل افتاده است/ امارات هم تبلیغ می کند