مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 13:452021-06-26اقتصادي

200 لیتر بر ثانیه به ظرفیت شبکه آب گرگان اضافه می شود


پنج حلقه چاه طرح اضطراری و چاه ادارات طی چند روز آینده وارد مدار می شود که با انجام این طرح، 200 لیتر آب بر ثانیه به ظرفیت شبکه آب گرگان اضافه خواهد شد.

- ، محمد حمیدی بعدازظهر شنبه در جلسه بررسی مشکل کمبود آب شهر گرگان با حضور اعضای شورای تامین اظهارکرد: در حال حاضر، یک هزار و 280 لیتر در ثانیه آب شرب بهداشتی و سالم در گرگان تولید می شود.

فرماندار گرگان افزود: با توجه به جمعیت مرکز استان و شروع فصل تابستان، میزان آب مصرفی در این شهر یک هزار و 750 لیتر برثانیه است که با کسری تولید 470 لیتر بر ثانیه مواجه هستیم.

وی بیان کرد: پنج حلقه چاه طرح اضطراری طی چند روز آینده وارد مدار می شود که با انجام این طرح، 100 لیتر آب بر ثانیه به شبکه آب گرگان متصل خواهد شد.

حمیدی گفت: دستگاه ها و مجموعه های اداری موظف هستند همه امکانات خود از جمله چاه های آب را در اختیار شرکت آب و فاضلاب قرار دهند.

فرماندار گرگان بیان کرد: چاه های آب متعلق به ادارات که در مدار خطوط انتقال آب قرار دارند، وارد شبکه آب شهری خواهد شد که با انجام این امر 100 لیتر بر ثانیه دیگر به شبکه آب شهر گرگان اضافه می شود.

گفتنی است مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان پیش از این گفته بود: زیرساخت های فعلی آبی جوابگوی نیاز روز افزون و رشد بی رویه جمعیت مرکز استان نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 لیتر بر ثانیه به ظرفیت شبکه آب گرگان اضافه می شود

200 لیتر بر ثانیه به ظرفیت شبکه آب گرگان اضافه می شود