مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 12:552021-06-26سياسي

برنامه های تحولی در حوزه حجاب و عفاف در حال تدوین است


دبیر شورای سیاست گذاری عفاف و حجاب کشور، گفت: برنامه های جدی برای تقویت این حوزه در حال تدوین است تا امسال تحولی در این خصوص ایجاد و خروجی مطلوبی را شاهد باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد مهدی رضاییان ظهر امروز در جلسه ستاد راهبردی حجاب و عفاف چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از هفت میلیون نفر از نوجوانان این کشور که عمدتا دختران هستند در فضای لایکی که بیشتر به مسائل جنسی می پردازد و باعث بلوغ زودرس و آسیب های روانی بسیاری می شود فعالیت دارند که باید برای مدیریت فضای مجازی اقدامی صورت پذیرد.

دبیر شورای سیاست گذاری عفاف و حجاب کشور ادامه داد: در حال حاضر دشمن تمام سرمایه و ظرفیت خود را برای کمرنگ کردن تدین و حمله به حجاب و عفاف جوانان به کار بسته است لذا باید ظرفیت های حاکمیتی و مردمی را در جهت هم افزایی در زمینه حجاب و عفاف شناسایی و فعال کرد.

باید با نگاه اعتقادی برای تقویت حجاب و عفاف فعالیت کرد نه نگاه اداری و شغلی وی با بیان اینکه مسئله حجاب و عفاف مستقیما بر روی جامعه و افزایش یابد و متولیان آن ها در خصوص لزوم و مزایای گسترش حجاب و عفاف در جامعه توجیه شوند و با متخلفان در این حوزه برخورد جدی صورت پذیرد.

  وی اضافه کرد: با وجود مشکلاتی که وجود دارد، باید امیدوارانه و در حد توان، کار خود را دنبال کنیم، زیرا مسئله عفاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های تحولی در حوزه حجاب و عفاف در حال تدوین است

برنامه های تحولی در حوزه حجاب و عفاف در حال تدوین است