مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 11:252021-06-26سياسي

رسولی: روابط خوب و تعامل شورای شهر تهران و دولت درحل مشکلات موثر است


سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: دولت جدید و شورای جدید با تعامل مشکلات را حل کنند و در این میان افراد از طریق در کنار هم قرار گرفتند و می توانند آثار بسیار مثبتی بر روی حل مشکلات شهری بگذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در برنامه صبح بخیر ایران شبکه یک سیما درباره علل شکل گیری شوراها در انتخابات شورای شهر گفت: وقتی وارد پروسه انتخابات می شویم، طبیعی است که جریان های مختلف تلاش می کنند در این چرخه خود را نشان دهند، این اتفاق در مورد انتخابات شورای شهر تهران نیز افتاد و گروه های مختلفی وارد عرصه شدند اما ائتلاف به لحاظ قدمت و سابقه باعث شد فرآیندی متفاوت را طی کند.

در ائتلاف علاوه بر حزب، اقشار مختلف را دور هم جمع کردیم و نگاه به انتخابات شوراها برای ما فراتر از یک نگاه سیاسی بوده و هست.

وی افزود: بحث انتخابات شوراها از سایر انتخابات متفاوت است و باید با دید نگاه خدمتی به شوراها نگاه کرد.

در انتخابات شوراها نگاه این بود افرادی باید دور میز تشخیص صلاحیت بنشینند که به نوعی از جنس مردم و البته دارای تجربه شهری هستند و فراتر از یک دسته سیاسی نگاه کنند چرا که این افراد در حوزه خدمت رسانی می توانند تصمیمات بهتری را بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسولی: روابط خوب و تعامل شورای شهر تهران و دولت درحل مشکلات موثر است

رسولی: روابط خوب و تعامل شورای شهر تهران و دولت درحل مشکلات موثر است