مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 10:352021-06-26سياسي

حجت الاسلام مروی: آستان قدس از شرکت های دانش بنیان حمایت و آن ها را تقویت خواهد کرد


تولیت آستان قدس رضوی قدرت برخورداری از علم و فناوری را بالاتر از قدرت منابع طبیعی برای تولید ثروت و پیشرفت یک کشور دانست و گفت: آستان قدس به میزان توان و امکانات از شرکت های دانش بنیان حمایت و آن ها را تقویت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در آیین رونمایی از دستاوردهای فناورانه و دانش بنیان بنیاد بهره وری موقوفات است.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: هیچ مکتبی به اندازه اسلام برای کسب علم و دانش اهمیت قائل نبوده به طوری که پیامبر اکرم(ص) در صدر اسلام شرط آزادی اسرای کفار را آموختن سواد به مسلمان قرار داده بودند.

وی در ادامه خودباوری و اعتمادبه نفس را از ارکان مهم برای پیشرفت هر ملتی دانست و اظهار کرد: یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایجاد روحیه خودباوری و ما می توانیم در میان ملت ایران بود، پیش از انقلاب استعمار ما نمی توانیم را به یک باور ملی در کشور ما تبدیل کرده بود و همین یک جمله برای به استعمار کشاندن یک ملت کافی است چراکه می تواند موجب ذلت و عقب ماندگی آن ملت شود.

حجت الاسلام والمسلمین مروی بابیان اینکه انقلاب اسلامی خودباوری و اعتمادبه نفس را در ملت ایران نهادینه کرد، گفت: امام خمینی(ره) تقریباً در اغلب سخنرانی های خود در ابتدای انقلاب نسبت به خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام مروی: آستان قدس از شرکت های دانش بنیان حمایت و آن ها را تقویت خواهد کرد

حجت الاسلام مروی: آستان قدس از شرکت های دانش بنیان حمایت و آن ها را تقویت خواهد کرد