مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 08:452021-06-26اقتصادي

امسال 140 واحد صنفی مختلف پلمب شد


معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه نظارت بر بازار وجود دارد، گفت: امسال 140 واحد صنفی مختلف پلمب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلال عزتی امروز در جمع اصحاب رسانه درخصوص عملکرد تعزیرات حکومتی کرمانشاه و میزان توفیق آن در بحث نظارت بر قیمت ها و گرانفروشی، اظهار داشت: مردم گله مند هستند که بر بازار نظارتی وجود ندارد اگر نیست، ماجرای این 14 هزار پرونده ای که توسط سازمان صنعت و معدن و اتاق اصناف به سازمان ارسال شده، چه جایگاهی دارد؟.

وی با بیان اینکه نظارت بر بازار وجود دارد، ادامه داد: باید بستری و سایتی فراهم شود تا مردم در جریان اقدامات سازمان در خصوص احکام و مجازات های واحدهای متخلف قرار گیرند که متاسفانه مردم از روند رسیدگی به پرونده ها و احکام پرونده ها خبری ندارند.

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: بازرسان سازمان صنعت یا اتاق اصناف لباس متحدشکلی در بازرسی از بازار ندارند، بنابراین مردم متوجه حضور آن ها در بازار نمی شوند و فکر می کنند نظارتی وجود ندارد.

وی گفت: روزانه بازرسی ها و نظارت هایی از طریق اتاق اصناف و سازمان صمت صورت می گیرد، ولی واحدهای صنفی زیاد است و مردم فکر می کنند نظارت نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 140 واحد صنفی مختلف پلمب شد

امسال 140 واحد صنفی مختلف پلمب شد