مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 08:352021-06-26ورزشي

ممنوعیت برگزاری دوره های آموزشی صعود برفی در همدان


رییس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان گفت: برگزاری دوره های آموزشی صعود برفی، دوره های یخ و برف و یخ نوردی در همدان ممنوع است.

- علیرضا گوهری در گفت وگو با ایسنا، تصریح کرد: برنامه آموزشی فدراسیون کوهنوردی بسیار گسترده و یکی از رشته های آن رشته یخ و برف و یخ نوردی است، با توجه به اینکه لازمه اجرای این دوره تمرینات، وجود برف است فدراسیون هر ساله زمانی را برای شروع برگزاری و اتمام این دوره اعلام می کند.

وی با اشاره به اینکه اتمام این دوره از جهاتی برای فدراسیون کوهنوردی اهمیت دارد، افزود: با توجه به اینکه در فصل تابستان به سر می بریم و برف چال ها رو به آب شدن هستند ممکن است برای مراجعه کنندگان و برگزارکنندگان کلاس های آموزشی خطرناک باشد بنابراین فدراسیون هر ساله ممنوعیت برگزاری دوره های یخ و برف را به سراسر کشور اعلام می کند.

گوهری در ادامه بیان کرد: در حال حاضر 16 دوره آموزش عمومی و پایه در فدراسیون کوهنوردی همدان برگزار می شود همچنین دوره های تخصصی مانند دوره پیشرفته سنگ نوردی که در فصل های بهار و تابستان و دوره های پیشرفته یخ نوردی و آبشار یخی که در فصل زمستان انجام می شود از جمله برنامه های تدارک دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت برگزاری دوره های آموزشی صعود برفی در همدان

ممنوعیت برگزاری دوره های آموزشی صعود برفی در همدان