مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 08:302021-06-26اقتصادي

مردودی 30 درصد از خودروها در معاینه فنی 3 ماه اخیر


طی سه ماه گذشته، 336 هزار گواهی معاینه فنی صادر شده که از این تعداد، حدود 22 درصد از خودروهای مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی شهر تهران دارای معاینه فنی برتر هستند.

- طی سه ماه گذشته، 336 هزار گواهی معاینه فنی صادر شده که از این تعداد، حدود 22 درصد از خودروهای مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی شهر تهران دارای معاینه فنی برتر هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین مقدم، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران درباره آمار مراجعه خودروها از ابتدای امسال تا پایان خرداد، بیان کرد: طی این سه ماه، 465 هزار و 598 دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه کرده که در مقایسه با سال گذشته در حدود 15 درصد افزایش داشته است.

در حال حاضر روزانه پنج هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه می کنند.

او با بیان اینکه از آمار اعلامی، 353 هزار دستگاه خودرو مربوط به مراجعات اول بوده، افزود: از این تعداد، 14 درصد در آزمون آلایندگی گازهای خروجی از اگزوز، 9 درصد در آزمون همراستایی چرخ ها، 4 درصد در آزمون کمک فنر، 11 درصد در آزمون تست ترمز و 13درصد به علت عیوب ظاهری مردود شده اند.

به گفته مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران؛ در مجموع 30 درصد از خودروها به علت نقص فنی موفق به اخذ معاینه فنی در مراجعه اول نشده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردودی 30 درصد از خودروها در معاینه فنی 3 ماه اخیر

مردودی 30 درصد از خودروها در معاینه فنی 3 ماه اخیر