مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 06:202021-06-26سياسي

مستکبران به وسیله رسانه ها افکار عمومی دنیا را هدایت می کنند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به نقش رسانه ها در هدایت افکار عمومی دنیا گفت: مستکبران به وسیله رسانه ها در افکار مردم جا می اندازند که فلان کشور تروریست است.

- ایسنا/کرمان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به نقش رسانه ها در هدایت افکار عمومی دنیا گفت: مستکبران به وسیله رسانه ها در افکار مردم جا می اندازند که فلان کشور تروریست است.

رسانه های ما باید آنچه که حق است و اینکه نظام جمهوری اسلامی نظام الهی است و هیچ زمان دنبال اعمال تروریستی و ساخت بمب اتم نیست را جا بیندازند.

حسین انجم شعاع صبح امروز پنجم تیرماه در نشست خبری با اشاره به اینکه از 6 تا 12 تیرماه به عنوان هفته افشای حقوق بشر امریکایی نامگذاری شده، اظهار کرد: دلیل نامگذاری اتفاقاتی است که در این یک هفته افتاده و از جمله ششم تیرماه سال 60 ترور نافرجام مقام معظم رهبری صورت گرفت، هفتم تیر حادثه تروریستی حزب جمهوری اسلامی رخ داد و 72 تن از بهترین افراد انقلاب را از دست دادیم.

وی با اشاره به اینکه آیت الله بهشتی از استوانه های نظام و از نظریه پردازان انقلاب اسلامی بود که در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند، افزود: در این بازه زمانی شهادت آیت الله صدوقی اتفاق افتاد و همچنین حمله شیمیایی صدام به سردشت که در این عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستکبران به وسیله رسانه ها افکار عمومی دنیا را هدایت می کنند

مستکبران به وسیله رسانه ها افکار عمومی دنیا را هدایت می کنند