مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 06:152021-06-26حوادث

حقوق مسافران سانحه اتوبوس


واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران که به از دنیا رفتن دو خبرنگار و مصدومیت 21 سرنشین منجر شد و پس از آن، تصادف اتوبوس سربازمعلم ها با تریلی که 5 فوتی و 34 مصدوم به جا گذاشت، - بار دیگر توجه ها را به سمت تخلفات این حوادث و حقوق مغفول مانده مسافر و یا سرنشینان وسایل نقلیه عمومی جلب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اولین واکنش به این دو سانحه، انگشت اتهام به سمت راننده های این وسایل نقلیه گرفته شده است، اما قانون در این باره چه می گوید؟ چقدر مسافرانِ وسایل نقلیه عمومی همچون اتوبوس از حقوق خود مطلع اند و آن را پیگیری می کنند؟ در ارتباط با سانحه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در جاده کانی سیب به نقده واقع در استان آذربایجان غربی، فرمانده پلیس راه کشور گفته که این اتوبوس فاقد صورت وضعیت و متعلق به کارخانه سیمان بوده است.

همچنین طبق بررسی ها اتوبوس معاینه فنی داشته، اما سیستم ترمز آن دچار مشکل شده بود است.

به فاصله یک روز در سانحه دیگری، یک دستگاه اتوبوس حامل 39 سرنشین از جمله ده ها سربازمعلم از استان سیستان و بلوچستان عازم شیراز بود که در مقابل یک پمپ بنزین در دهشیر استان یزد، دچار نقص فنی در سیستم ترمز شده و با یک تریلی در لاین مقابل برخورد کرد که در این حادثه پنج نفر از جمله سه سرباز معلم، یک مأمور انتظامی مسؤول حفظ امنیت سربازان در مسیر و یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق مسافران سانحه اتوبوس

حقوق مسافران سانحه اتوبوس