مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 06:002021-06-26سياسي

وحدت و همدلی لازمه رفع معضل اعتیاد در جامعه است


مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر به عنوان یک آسیب اجتماعی فراگیر نیازمند عزم راسخ و مشارکت مردمی است که باید با وحدت و همدلی این معضل اجتماعی را رفع کنیم.

- ، مجید غلام پور صبح شنبه در شورای هماهنگی هفته مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه پیشگیری اولویت نخست مبارزه با مواد مخدر است، اظهار داشت: همه افراد ممکن است در معرض خطر اعتیاد به مواد مخدر قرار بگیرند، بنابراین باید اقدامات پیشگیرانه و برنامه ریزی دقیق و هدفمند جهت مقابله با گرایش افراد سالم به سمت اعتیاد و نحوه برخورد و هدایت مبتلایان به سو مصرف مواد مخدر انجام داد.

وی مبارزه با معضل اعتیاد را نیازمند عزم همگانی دانست و افزود: مبارزه با معضل اعتیاد و مواد مخدر به عنوان یک آسیب اجتماعی فراگیر نیازمند عزم همگانی و مشارکت مردمی است که همه با هم باید با وحدت و همدلی بیشتر معضل اجتماعی اعتیاد را مرتفع نمایم.

رییس شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان گراش با اشاره به اینکه خطر مواد مخدر باید دغدغه همه جامعه باشد، خاطر نشان ساخت: امروز مصرف مواد مخدر به همه اقشار، گروه ها و سنین مختلف جامعه سرایت کرده لذا همه باید در این زمینه هوشیار باشند تا در این دام گرفتار نشوند.

وی تاکید کرد: بیشترین دغدغه عدم آشنایی افراد با مواد مخدر و بهترین راه مقابله با مواد مخدر صنعتی شناسایی کامل آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت و همدلی لازمه رفع معضل اعتیاد در جامعه است

وحدت و همدلی لازمه رفع معضل اعتیاد در جامعه است