مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 05:252021-06-26سياسي

پیگیر مطالبات مردم و نامزدهای معترض شورای شهر سرپل ذهاب هستیم


عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: پیگیر مطالبات مردم و نامزدهای معترض شورای شهر سرپل ذهاب هستیم.

- اظهار کرد: خرید و فروش رأی از دوره های گذشته شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان سرپل ذهاب رواج یافته که بدترین شیوه غیرقانونی در جلب آرا مردمی است.

وی با بیان اینکه امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب به اجرای عدالت شهره خاصی در این شهرستان دارد، افزود: امام جمعه سرپل ذهاب همواره پیگیر مطالبات و دغدغه های مردم از روز نخست حضور در این شهرستان بوده و قطعاً توصیه های وی مد نظر قرار می گیرد.

نماینده مردم شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات برابر زمان بندی تعیین شده اجرا شده و فرماندار به عنوان رییس هیئت اجرایی انتخابات بیشترین دغدغه را در برگزاری انتخابات برای اجرای قانون و جلوگیری از وارد شدن خدشه به اعتماد مردم به نظام را داشته است.

حیدری تصریح کرد: تلاش هیئت بازرسی برای احراز صلاحیت تمام ثبت نام کنندگان بوده و هیچ نقشی در تعیین هیئت اجرایی انتخابات نداشته ام.

وی با تاکید بر اینکه به عنوان عضو مجمع نمایندگان و هیئت نظارت استان کرمانشاه پیگیر مطالبات نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و دغدغه مردم است، گفت: نتیجه بازشماری آرا هر چه که باشد برای من فرقی نداشته و نامزدهای انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر مطالبات مردم و نامزدهای معترض شورای شهر سرپل ذهاب هستیم

پیگیر مطالبات مردم و نامزدهای معترض شورای شهر سرپل ذهاب هستیم