مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 05:252021-06-26ورزشي

رکوردها می میرند، علی دایی نه!


«شکسته شدن رکورد و موج حمایت جدیدی که به راه افتاد یک بار دیگر ثابت کرد رکوردها می میرند ولی علی دایی نه!» - شکسته شدن رکورد و موج حمایت جدیدی که به راه افتاد یک بار دیگر ثابت کرد رکوردها می میرند ولی علی دایی نه! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: علی دایی، اسطوره فوتبال ایران، حالا دیگر تنها رکورددار گل های ملی دنیا نیست.

همان طور که انتظار می رفت کریستیانو رونالدو، فوق ستاره تیم ملی پرتغال، به این رکورد رسید و با تبدیل کردن دو پنالتی به گل در دیدار برابر فرانسه، با رکورد 109 گل ملی علی دایی برابری کرد.

شاید اگر مصدومیت، نیش زنبور و کرونا نبود، کریستیانو رونالدو خیلی وقت ها پیش به این رکورد دایی می رسید ولی همه چیز دست به دست هم داد تا یکی از برترین ستارگان تاریخ فوتبال، در مقطع کنونی با علی دایی برابری کند.

فعلا هر دو اسطوره کشورهای ایران و پرتغال در عدد 109 برابر هستند ولی از آنجا که کریس رونالدو همچنان بازی های ملی بی شماری پیش رو دارد به زودی علی دایی رتبه اولی مشترک را هم به رونالدو واگذار می کند و خودش یک پله سقوط می کند.

علی دایی البته خیلی پیش تر از اینها می دانست که قرار است رکورد خارق العاده اش توسط این پرتغالی پرآوازه شکسته شود؛ شاید از زمانی که برخلاف میل باطنی اش کریس رونالدو را به مسی ترجیح داد و از او به عنوان بهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردها می میرند، علی دایی نه!

رکوردها می میرند، علی دایی نه!