مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 04:202021-06-26بين الملل

22 سال زندان برای پلیس قاتل جرج فلوید


قاضی گفت این مدت زندان را به علت «سوء استفاده» دریک شووین در یونیفورم پلیس از «اعتماد و قدرتی» که به او اعطاء شده بود و همچنین نشان دادن «بی رحمی» نسبت به جورج فلوید به این مجازات محکوم کرده است.

- قاضی به هنگام قرائت حکم خود گفت که این مدت زندان را به علت سوء استفاده دریک شووین در یونیفورم پلیس از اعتماد و قدرتی که به او اعطاء شده بود و همچنین نشان دادن بی رحمی نسبت به جورج فلوید به این مجازات محکوم کرده است.

مرگ جورج فلوید که انتشار ویدیوی ان خشم عمومی در آمریکا و جهان را به دنبال داشت، در یک سال گذشته جرقه جدیدی به جنبش مدنی جان سیاهان مهم است زد که شعار اصلی آن مقابله با خشونت پلیس نسبت به آفریقایی تباران است و خواستار مبارزه با نژادپرستی نهفته در ادارات پلیس آمریکاست.

وکیل دریک شووین پلیس 45 ساله، ماه گذشته و در جریان دادگاه گفته بود که موکلش با نیتی صالح مرتکب اشتباه شده است اما دادگاه این افسر سابق پلیس را به اتهام قتل درجه دو و همچنین قتل درجه سه و امریت در قتل مجرم شناخت.

علاوه بر تحمل 270 ماه زندان، دادگاه دریک شووین را تحت عنوان مجرم یغماگر وارد فهرست دائمی دادستانی کرد و به همین علت او را تا پایان عمر از مالکیت و حمل سلاح محروم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 سال زندان برای پلیس قاتل جرج فلوید

22 سال زندان برای پلیس قاتل جرج فلوید