مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 03:052021-06-25اقتصادي

کرونا، روی موج پنجم


پس از تعطیلات نوروز و افزایش مسافرت ها شاهد رخ نمایی موج چهارم کرونا ویروس بودیم که به سختی مدیریت شد اما در زمانی که اوضاع رو به آرامی می رفت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، روزهای نخست تابستان در حال گذر است و از روزی که کرونا وارد کشورمان شد بیش از 16 ماه می گذرد.

ترس و واهمه روزهای اول وجود ندارد و قرنطینه ها و کم و بیش اعمال می شود، کرونا اما هر چند وقت به شکلی جدید درمی آید و با انواع جهش یافته در مدلی جدید و البته خطرناک تر رخ می نماید.

تا به امروز چهار موج کرونا را پشت سر گذاشته و جانباختگان زیادی داشته ایم، روند پر فراز و نشیب این بیماری اما همچنان نگران کننده است، نگرانی که ناشی از خیزهای جدید پس از فروکش کردن یک موج دوباره است.

به دنبال سفرهای نوروزی و دید و بازدهای عیدانه، موج چهارم کرونا شدت گرفت و پس از فروکش کردن آن مدتی اوضاع رو به بهبود رفت اما یک هفته ای است دوباره آمارهای ابتلا افزایشی و سه شهرستان فارس قرمزرنگ شده اند 17 شهرستان نیز نارنجی شده و مابقی زرد هستند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، محاصره استان فارس توسط استان های همجوار شامل سیستان، هرمزگان، بوشهر و کرمان که به لحاظ کرونا شرایط به چابهار و استان های جنوبی وارد کشور شده و در حال پیشروی است، به گونه ای که در استان فارس ظرفیت بیمارستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا، روی موج پنجم

کرونا، روی موج پنجم