مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 15:102021-06-25سياسي

فعالان ستادهای انتخاباتی به دنبال سهم خواهی نباشند


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تقبیح سهم خواهی برخی فعالان ستادهای انتخاباتی، گفت: کسانی که در ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری یا شوراها فعال بوده اند نباید به دنبال سهم گیری و به دست آوردن پست و مقام باشند.

- حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بجنورد با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش، به تبیین جایگاه علمی و عملی شهیدان والامقام حجج الاسلام قاسم صادقی و محمدحسن طیبی از شهدای سرافراز خراسان شمالی در حادثه هفتم تیرماه پرداخت.

وی افزود: شهید بهشتی تلاش های بسیار زیادی برای انقلاب و نظام انجام داد، در ابتدای انقلاب جلوی منافقین و حرکت بنی صدر و کارشکنی های لیبرال مسلک ها ایستاد و در مجلس قانون اساسی هم با علم و دانش فراوانی که از آن برخوردار بود و با قاطعیت و قدرت و توان پاسخگویی و اقناعی بالایی که داشت، در برابر همه کسانی که حاضر به پذیرش اصل ولایت فقیه نبودند، ایستاد و قانون اساسی با تلاش و مدیریت خوب ایشان در مجلس اول قانون نویسی به تصویب رسید.

وی با اشاره به خدمات این شهید بزرگوار در قوه قضاییه و سایر نهادها و مراکز دینی، اظهار کرد: در آن زمان شاید کمتر کسی مانند ایشان فکر تشکیلاتی داشت؛ اما شهید بهشتی با تفکر برجسته تشکیلاتی و علم و عمل خالصانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان ستادهای انتخاباتی به دنبال سهم خواهی نباشند

فعالان ستادهای انتخاباتی به دنبال سهم خواهی نباشند