مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 11:002021-06-24بين الملل

افشای نام برخی عوامل مرتبط با پرونده ترور حاج قاسم و 23 سال حبس برای افشاکننده


منابع خبری ادعا کردند، یک مترجم آمریکایی به جرم افشای نام خبرچینان ارتش آمریکا در عراق مرتبط با پرونده ترور سردار شهید سلیمانی به 23 سال زندان محکوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک دادگاه در ایالات متحده آمریکا، یک مترجم زن آمریکایی به نام  مریم طه تامپسون را که با در ارتباط است، مکالمه تصویری دارد.

  در دسامبر 2019، این مترجم به خدمت نیروهای ویژه آمریکا در اربیل واقع در منطقه کردستان در شمال عراق درمی آید و این در حالی بود که ایالات متحده، حملات علیه گروه های مسلح نزدیک به ایران در عراق را آغاز کرده بود و اوج این حملات در سوم ژانویه بود که طی آن نظامیان تروریست آمریکا، فرمانده سابق نیروی قدس سیاه انقلاب اسلامی را در نزدیکی فرودگاه بغداد ترور کرد.

بنا بر این گزارش، پس از ترور سردار سلیمانی، این مرد لبنانی از شخص آمریکایی (مریم تامپسون) می خواهد که اسامی مخبرانی را که به آمریکا در ترور شهید سلیمانی کمک می کردند به او بدهد.

تامپسون نیز با بررسی پرونده های بسیاری از خبرچینان و مخبران ارتش آمریکا در عراق، در نهایت، اسامی دست کم هشت نفر از آن ها را به دوست لبنانی می دهد.

علاوه بر این، او اطلاعاتی نیز از تاکتیک های ارتش آمریکا را نیز به این فرد ارائه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای نام برخی عوامل مرتبط با پرونده ترور حاج قاسم و 23 سال حبس برای افشاکننده

افشای نام برخی عوامل مرتبط با پرونده ترور حاج قاسم و 23 سال حبس برای افشاکننده