مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 08:502021-06-23سياسي

ارتقای توجه به پایداری ساختمان ها در گیلان


استاندار گیلان، ارتقای توجه به پایداری ساختمان ها از نیم درصد در سال 1357 به 58 درصد در زمان حاضر را گامی بزرگ خواند و گفت: از مشارکت سازمان نظام مهندسی در اجرای طرح اقدام ملی مسکن استقبال می کنیم.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، ارتقای توجه به پایداری ساختمان ها از نیم درصد در سال 1357 به 58 درصد در زمان حاضر را گامی بزرگ خواند و گفت: از مشارکت سازمان نظام مهندسی در اجرای طرح اقدام ملی مسکن استقبال می کنیم.

ارسلان زارع در دیدار رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، گیلان را جزو پنج استان حادثه خیز عنوان و با اشاره به نقش و جایگاه با اهمیت نظام مهندسی اظهار کرد: گرایش جوانان به سمت رشته های مهندسی در آموزش عالی با توجه به نقش توسعه ای آن، مایه مباهات است.

وی سند آمایش سرزمینی را محور توسعه استان دانست و به رویکرد این سند مبنی بر توجه به نگاه کارشناسی، رعایت استانداردهای علمی، استفاده از نیروهای مستعد و پر کردن خلاها از بسترهای قانونی اشاره و خاطرنشان کرد: ارتقای توجه به پایداری ساختمان از نیم درصد در سال 1357 به 58 درصد در زمان حاضر، گام بزرگی محسوب می شود.

نماینده عالی دولت در گیلان استفاده از ظرفیت 23 هزار نفری جامعه مهندسین استان را بسیار مهم و ارزشمند ارزیابی کرد و گفت: آمادگی اجرای مبحث 22 مقررات ملی ساختمان در گیلان به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای توجه به پایداری ساختمان ها در گیلان

ارتقای توجه به پایداری ساختمان ها در گیلان