مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 06:152021-06-23حوادث

مشهد/ ماجرای آدمکشی یک زن در خیابان


پزشکان قانونی پس از معاینه جسد و در گزارشی محرمانه به قاضی ویژه قتل عمد اعلام کردند که جوان مذکور به دلیل اصابت ضربه شیء نوک تیز و برنده به ناحیه گردن جان خود را از دست داده است.

- زن جوانی که برادر شوهرش را با ضربه چاقو در خیابان به قتل رسانده بود، صبح روز گذشته در حضور قاضی ویژه قتل عمد مشهد اعتراف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، زن جوانی که برادر شوهرش را با ضربه چاقو در خیابان به قتل رسانده بود، صبح روز گذشته در حضور قاضی ویژه قتل عمد مشهد اعتراف کرد.

ماجرای این جنایت وحشتناک جمعه گذشته هنگامی لو رفت که نیرو های کلانتری شهید باهنر مشهد، مرگ مشکوک جوانی حدود 26 ساله را به قاضی ویژه قتل عمد گزارش دادند که در منزل مسکونی اش جان باخته بود.

دقایقی بعد به دستور قاضی دکتر حسن زرقانی، جسد محمود-ص برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت و این ماجرا مورد پیگیری قضایی قرار گرفت.

این گزارش حاکی است، پزشکان قانونی پس از معاینه جسد و در گزارشی محرمانه به قاضی ویژه قتل عمد اعلام کردند که جوان مذکور به دلیل اصابت ضربه شیء نوک تیز و برنده به ناحیه گردن جان خود را از دست داده است.

با دریافت این گزارش، بی درنگ مقام قضایی دستور بررسی موضوع را به نیرو های کلانتری صادر کرد که تحقیقات نشان داد: مرد 26 ساله در خیابان حر مشهد با زن 32 ساله ای به نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد/ ماجرای آدمکشی یک زن در خیابان

مشهد/ ماجرای آدمکشی یک زن در خیابان