مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 03:502021-06-23اقتصادي

شهرک تخصصی طلا در منطقه نوک آباد تفتان راه اندازی می شود


سه معدن طلا در این استان وجود دارد یکی از آن ها معدن 3000 میلیاردی بوده که در خارستان قرار دارد و یک شهرک تخصصی طلا در منطقه نوک آباد تفتان راه اندازی می شود چون بخش عظیمی از طلا در این مجموعه شناسایی شده و در دست مطالعه است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سه معدن طلا در این استان وجود دارد یکی از آن ها معدن 3000 میلیاردی بوده که در خارستان قرار دارد و یک شهرک تخصصی طلا در منطقه نوک آباد تفتان راه اندازی می شود چون بخش عظیمی از طلا در این مجموعه شناسایی شده و در دست مطالعه است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا احمدعلی موهبتی در نشست استانی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید افزود: نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید سیستان و بلوچستان به صورت منظم برگزار می شود و 99 نشست طی یک سال گذشته برگزار شده که در پی آن 47مجموعه تعطیل و یا نیمه فعال فعال و زمینه اشتغال 330 نفر فراهم شده است.

وی افزود: تاکنون تسهیلات زیر 10درصد از سوی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به 2310 واحد و صنایع کوچک در این استان پرداخت شده که حدود 6866 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: از کل واحدهای تولیدی که در سیستان و بلوچستان وجود دارد 20 واحد مشکلاتی دارد و امید داریم بتوانیم آن را حل کنیم این واحدهایی است که گرفتاری اش برای بیش از یک دهه قبل بوده و با مشکلات دست و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک تخصصی طلا در منطقه نوک آباد تفتان راه اندازی می شود

شهرک تخصصی طلا در منطقه نوک آباد تفتان راه اندازی می شود