مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 10:452021-06-22فرهنگي

رنگ و زندگی درنگارخانه گل نرگس


مریم وحیدنیا مسئول ارتباطات نمایشگاه ضمن دعوت از عموم علاقه مندان و هنردوستان گرامی به بازدید از این نمایشگاه، از روند فزاینده برگزاری رویدادهای هنری در سطح جامعه اظهار خشنودی نمود.

- نمایشگاه هنرهای تجسمی رنگ و زندگی که از 27 اردیبهشت ماه 1400 به صورت مجازی در نگارخانه گل نرگس آغاز به کار کرده بود در تاریخ 8 تیر ماه به صورت حضوری افتتاح خواهد شد.

این نمایشگاه به ترتیب حروف الفبا دربرگیرنده آثار نقاشی از هنرمندان سعیده آرین، بنفشه احمدزاده، پروین حسین زاده تبریزی، حمید جعفری شکیب، نگار جهانگیری مرفه، فرهنگ عاطفی، بهداد نجفی وحسن نوروزنیا می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران کیوریتور نمایشگاه بهداد نجفی اسدالهی که خود نیز از هنرمندان شرکت کننده در این رویداد می باشد هدف از برگزاری این نمایشگاه را گام برداشتن در جهت پیوند هرچه بیشتر هنر با جامعه و آمیختن محتوای هنری، فرم و رنگ با بافت و لایه های زندگی ماشینی و صنعتی انسان امروزی بیان نمود.

همچنین مریم وحیدنیا مسئول ارتباطات نمایشگاه ضمن دعوت از عموم علاقه مندان و هنردوستان گرامی به بازدید از این نمایشگاه، از روند فزاینده برگزاری رویدادهای هنری در سطح جامعه اظهار خشنودی نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگ و زندگی درنگارخانه گل نرگس

رنگ و زندگی درنگارخانه گل نرگس